Pszczółki |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 2,5 – 3-LETNICH 7.00-8.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa. 8.45-9.00 Przygotowanie do śniadania. Wykonywanie czynności sanitarno-higienicznych i samoobsługowych. 9.00-9.30 Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. 9.30-10.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą. 10.00-11.30 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe. Modlitwa południowa. 11.45-12.00 Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 12.00-12.30 Obiad. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. 12.45-13.45 Leżakowanie. Słuchanie cicho czytanej bajki, muzyki relaksacyjnej. 13.45-14.00 Przygotowanie do podwieczorku. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 14.00-14.15 Podwieczorek. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. 14.15-15.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, religijnej (ewentualne czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. |
Biedroneczki |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 4-LETNICH 7.00-8.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa. 8.45-9.00 Przygotowanie do śniadania. Wykonywanie czynności sanitarno-higienicznych i samoobsługowych. 9.00-9.30 Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. 9.30-10.00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą. 10.00-11.30 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe. Modlitwa południowa. 11.45-12.00 Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 12.00-12.30 Obiad. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. 12.45-13.45 Leżakowanie. Słuchanie cicho czytanej bajki, muzyki relaksacyjnej. 13.45-14.00 Przygotowanie do podwieczorku. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 14.00-14.15 Podwieczorek. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. 14.15-15.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, religijnej (ewentualne czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. |
Żabki |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 5,6-LETNICH 7.00-8.45 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne. 8.45-9.00 Przygotowanie do śniadania. Wykonywanie czynności sanitarno-higienicznych i samoobsługowych. 9.00-9.30 Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. Modlitwa poranna. 9.30-10.45 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z cała grupą. 10.45-11.30 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe. 11.30-11.45 Przygotowanie do obiadu. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 11.45-12.15 Obiad. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami. 12.15-13.45 Ćwiczenia relaksacyjne (słuchanie cicho czytanej bajki, muzyki relaksacyjnej). Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, religijnej (ewentualne czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym. 13.45-14.00 Przygotowanie do podwieczorku. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. 14.00-14.15 Podwieczorek. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku i zachowanie porządku wokół siebie. 14.15-15.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Rozwijanie zainteresowań dzieci. |
Motto Bł. Edmund Bojanowski
Motto Bł. Edmund Bojanowski
"Dzieci, jako najdroższy skarb Pana Jezusa, niechaj z miłością pielęgnując, dokładając wszelkich starań, aby w młodziutkie umysły wkorzenić gruntowne poznanie Chrystusa i miłość Boga."